mandag 5. februar 2018

de 3 herrekorta

Denne brette teknikken som jeg har brukt på disse 3 korta ,
syns jeg er så fin. Så for å lære meg denne brette teknikken ,
laget jeg 3 kort på en gang , med flere likhetstrekk.

jeg har brukt :
ark på nr 1 og nr 3: Papirdesign og Bazzill
ark på nr2  : majadesign
Dies : Papirdesign , Spellbinders og tag diesen er ukjent
stjerne punch
stempel : K&G
pynta med bånd og dotts
motiv : Studio light



nr 1 og nr 2

                                                             innsiden på nr 1
                                                                     innsiden på nr 2
nr 3

                                                         innsiden på nr 3
Herrekort nr 3 melder jeg på følgene utfordringer :
Papirlosjen     dies og / eller stempel
kreativ scrapping       bingo : bilde lag på lag og dotter

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve
l

8 kommentarer:

  1. Denne bretteteknikken liker eg også veldig godt. Og ikkje var den så vanskelig som eg først trudde.

    SvarSlett
  2. Flotte kort med en flott bretteteknikk,og detljer :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine herrekort med flott bretteteknikk! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Kjempefine kort, med veldig morsom bretteteknikk!

    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda

    SvarSlett
  5. Så flotte kort.Og jeg digger den bretteteknikken. Jeg har ikke fått helt dreisen på den ennå, så kanskje jeg må gjøre som deg, lage flere i slengen...
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  6. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    หนังใหม่

    SvarSlett
  7. Flotte kort. Tusen takk for at du deltar i februar utfordringen hos Papirlosjen. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  8. Herlige og røffe kort du har laget!

    Takk for at du deltar hos Papirlosjen!
    Siri DT

    SvarSlett