mandag 6. november 2017

GOD JUL nr 2


Hei jeg koser meg og lager julekort.
Ble så fornøyd med oppsettet på GOD JUL .
Så det har jeg brukt en gang til .
Men jeg har brukt andre ark /farger og pynt ,
og på den måten blir de ulike julekort syns jeg.
Er du enig ?

På GOD JUL nr 2 har jeg brukt .
ark : Papirdesign og hvitt Bazizill og sølv
dies : papirdesign
punch : M.Stewart
stempel : K&G
pynta med dotts og glitter  snøfnugg



Dette er GOD JUL


GOD JUL nr 2


Sølv bazzillen glitrer  men det vises ikke så bra på foto
Innsiden med teks-stempel fra K&G


Utfordringer : 

Kort O Mania       vinter 
Kreativ Scrapping      jul i rødt eller blått
Scrappelyst        palett 17

Takk for at du titter innom her hos meg, klem Synnøve















4 kommentarer:

  1. Nydelige begge to og enig med deg her. Oppsettet var veldig flott...

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert kort nr.2 og det første !! Nydelig det papiret med fuglene. Har ett som jeg er litt gjerrig på...må vel bruke det før jul ! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Nydelige julekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Veldig koselige julekort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett