lørdag 25. februar 2017

EVERY SUMMER HAS A STORY

Jeg har laget flere PL sider i det siste.
Denne PL siden er "forsiden" til sommeren 2016
sine mange flotte stunder  på hytta.
Project Life Norge har en utfordring jeg vil delta på .

Jeg er inspirert av gul fargen i bildene og ordet dreams .
Jeg har brukt to PL kort som jeg tror kommer fra Sn@p ,
og noen rester av mønsterpapir.
Pynta enkelt med dots , litt bånd , en billett fra T.Holtz,
sommerfugl fra Storyteller
og kamera fra wycinanka som har Distress ink vintage photo på seg





utfordring Project Life Norge      


Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve


4 kommentarer:

  1. Jättefina sida med så härliga färger och du har hittat samma stämning som på mood-boarden. Tack för att du deltar i utfordringen hos PL i Norge. /DT-Gunilla

    SvarSlett
  2. Nydelig flott side, i herlige farger. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  3. herlig side, digger de snap-kortene! :) Takk for at du blir med i februarutfordringen vår :) DT-Lene

    SvarSlett
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    SvarSlett